Student

Well Hello. 

Nu är det visst fredag igen! Oj oj vad det går fort (och hur gammal är jag som säger så 😂)?! Haha!

Nu har jag jobbat lite mer än en vecka på nya jobbet och det är bra! Jag trivs!!!! 

Idag har vi farit runt och firat studenter i kyrkan. Vi hann inte med alla, men firade 4 st. Så mysigt! Jag tog inte ett enda kort 😱. 
Så knasigt och ovanligt för att vara jag!

Igår var jag ute och åt med mina fd kollegor och det var mysigt och sorgligt. Jag tycker inte om att säga hej då så vi sa "vi ses och hörs". Det känns mycket bättre. 

Jag är galet trött så nu ska jag lägga mig. Barnen sover och Stefan tittar på fotboll. 

Så nu önskar jag god natt 😊❤

Kram 



Kommentarer
Postat av: Sara

Var jobbar du nu? 😊

Svar: Inom kommunen... behandling för ungdomar och familj 😊
Maria

2017-06-09 @ 23:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0