Gudstjänst

Wow!! Idag har vi haft vår första söndagsgudstjänst med vår kyrka! Så härligt!! 

I januari 2015 träffade jag, Stefan, Matilda och Elias Anders Olsson från Connect Church Göteborg och Connect Örebro föddes där i vårt vardagsrum. Idag drygt två år senare hade vi vår första söndagsgudstjänst med kompletta team, Kids osv. Vi har fantastiska Campus pastorer i Rickard och Rebecca Backlund. 
Så tacksam!!! 
Här är lite bilder från dagen. Anders var här och predikade, vårt eget lovsångsteam ledde lovsången och Kidsen var med i slutet och dansade till sista sången. Jag älskar det!!!

Jag får verkligen leva min dröm just nu och att dessutom få göra det tillsammans med Stefan!

Jag är så tacksam för alla nya människor som kommit in i mitt liv!

Nu ska jag lägga mig, glad och trött efter en fantastisk eftermiddag!! 

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0