Dags att byta

Idag fick jag detta meddelande på datorn...

Datorn frågar om jag vill byta lösenord, eftersom det gamla kommer gå ut snart. Men nej, det vill jag inte för om 7 dagar slutar jag på mitt nuvarande jobb och börjar på ett annat. 

6 år på samma arbetsplats... Jag har konstaterat att det inte är arbetsuppgifterna eller så som jag kommer sakna utan människorna. Mina kollegor och de personer jag träffar i yrket. 

Idag fick jag två fina presenter från personer jag träffat under en längre tid.

Så glad jag blev, men tårarna är också nära pga att det också är ledsamt. Det är svårt att säga hej då. 


Trots att jag själv valt att byta jobb så är det jobbigt. Samtidigt är det förstås spännande och roligt. Men jag vet vad jag har och inte vad jag får, så det är klart det är läskigt. Men också så spännande och roligt! 

Nu ska jag sova och ha en ledig dag med familjen och vänner imorrn.

Kram kram 


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Spännande, vad ska du hitta på nu?

Svar: Jag går från att vara kurator inom primärvården till att bli kurator inom kommunen och jobba med ungdomar och deras föräldrar. Spännande!
Maria

2017-05-25 @ 13:53:22
URL: http://katzja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0