Halloj

Hej hej.

Idag har jag sagt hej då till mitt jobb.

Japp, här har jag hållt till i sex år.


Jag känner mig ledsen att lämna alla människor, samtidigt är det dags att göra något annat. Jag känner mig glad, pirrig och förväntansfull inför imorgon då jag börjar nya jobbet. 

Idag varTess och tog prover på vc. Hon är så duktig! Stefan var med henne och när de var klara fick jag denna bild:

klart man ska få glass när man varit så duktig! 


Ikväll har vi varit med Seths klass och umgåtts, grillat, spelat kubb osv. Så mysigt! 

Nu har barnen lagt sig och imorrn ska Tess få gå till förskolan igen och hon lääängtar!!

Håll tummar och tår och be gärna en bön för mig imorrn 🙏🏻🤗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0