Hej då och läkare

Hejsan!!


Idag har jag blivit avfirad av mina kuratorskollegor inom primärvården. Det börjar bli verkligt nu att jag slutar imorgon... 

Jag fick denna otroligt vackra blomsterbukett.

Så tacksam!! Jag fick också en fin present!


Mitt i allt ringde Tess läkare och tog sig verkligen tid att prata igenom hur hon mår.
Hon tycker att Tess mår lite för dåligt för att "bara" ha astma. Därför ska fler undersökningar göras på henne (mest troligt efter sommaren) och fler prover tas. Hon ska även byta en av medicinerna. Hon får väldigt höga doser medicin och åndå blir hon såhär dålig. Det som är fantastiskt är att hon ändå växer. Hon går upp i vikt och längd som hon ska trots all medicin - som faktiskt kan hämma växten. Det känns otroligt skönt! 

Det är också skönt att bli lyssnad på och att läkaren också upplever att hon är lite för dålig trots all medicin. 

Ja, då får vi se om jag kan sova inatt. Sista dagen på det jobb jag haft i 6 år och på torsdag börjar jag på nya jobbet. 

Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0