Hemma

Nu är vi hemma!


Vår prinsessa sov när vi kom hem, men prinsen var vaken så honom fick vi krama om! Tess kommer med största sannolikhet komma upp till oss inatt och kramas ☺️.

Vi hade en härlig kväll igår.
Stefan satt med sin telefon och tittade på Speedway och jag tittade på Eurovision på den STORA tvn. Haha.

Bra fördelning 😊😊

Eurovision var väl sådär att titta på. Många sånger var ok, några var dåliga och några var bra. Fel låt vann, enligt mig! 

Men det är inget som påverkar min vardag 😉.

Vi har haft roligt tillsammans. 


Vi har ätit på Texas Longhorn och varit på gudstjänst med Connect Church.

Sen åkte vi hem!

Det är så galet bra att komma iväg såhär och vi känner oss välsignade som har möjlighet att åka iväg och bo på hotell såhär och att vi får barnvakt! Vi har så roligt tillsammans och trivs i varandras sällskap! 


Sen är det så galet skönt att komma hem till de där två som jag saknar så mycket när jag inte är med dem. 

Sååå tacksam!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0