Mors dag

Hej!!

Hur har din dag varit?? 

Vi har haft en bra dag. Natten var dock sådär. Jag hörde hur Tess blev sämre framåt ettiden och Hon och Stefan satte sig på balkongen. Jag kan ju inte sova trots att jag är i ett helt annat rum på en annan våning. Så vi smsade varandra om hon behövde åka in, vilka mediciner som behövdes ges osv. Jag fick denna bild skickad ❤️.
Där satt de på balkongen och den är precis över Tess rum och jag hade fönstret öppet. Så jag hörde hur hon pratade, hostade, pratade osv osv. Så söt!

Efter ett bra tag på balkongen lugnade det ner sig så de behövde aldrig åka in. 

Framåt morgonen bytte vi så Stefan fick sova lite.

Lite senare på morgonen blev jag kungligt firad av familjen. De kom upp för trappan och sa "mamma är bäst" haha 😊♥️.

Jag fick bl.a. detta:

Det knep i hjärtat! Blir så tacksam för mina fina barn och min fina man! 


Och så är jag glad för min fina mamma!!

Tess är fenerfri idag, men hostar fortfarande. Det har även blivit värre nu på eftermiddagen. Vi har hållit oss inne just för att hon ska ta det lite lugnt. Men innan middagen tog vi en liten cykeltur. Eller barnen cyklade, jag gick.

Haha. Hon var gladare än hon ser ut. 

Det är så vackert nu!! Blomstrande träd och buskar överallt.


Det är ju ingen hemlighet att Tess pratar mycket och det var inget undantag under promenaden. Här har hon kommit låååångt före mig och hon pratade och pratade och pratade - som om jag kunde höra 😉.

Sötnöt. Seth är så långt framför så han syns inte ens.


När vi kommit in och jag lagade mat satte sig Tess och målade. Gandalf ville förstås vara med 😂.

Oh och så fick jag detta kort med en hälsning från min fina Linda.

Ett kort på oss (hon var värdinna) från mitt och Stefans bröllop för snart 17(!!!) år sen.

Jag blev så glad!!!

Jag hoppas du haft en fin helg och att du kommer få en fin vecka!!

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0