Vår helg

Igår var vi ju på bröllop!! Så härligt! 

 

Vill dock börja med att be om ursäkt för röran och att bilderna är så konstiga... Jag förstår inte vad som hände med detta inlägg och jag orkar helt enkelt inte göra om mer än jag gjort nu. Har fått sitta med detta inlägg över öen timma...

Ulf och Sofia, som är med i vår Life, gifte sig. De är också grannar med oss, bor i huset bredvid. 
De är ett sånt här par man bara tycker mer och mer om ju mer man träffar dem. De är varma, omtänksamma, roliga och allmänt bra!
 
Här kommer bilder från dagen:
 
 
Här sitter vi som spelade och sjöng. Natte, som spelade Cajun är inte med på bild, men han var med och spelade 😉.

 

 

Här sjunger vi utgångslåten och Stefan kom fram och tog bild på oss 😊.
 
Det var såååå roligt! 
 
 
Här är de på väg ut 😊.
 
 
 Emmelie och jag. Det är vi som är ledare för Lifen och det var vi som sjöng!
 
Våra stiliga män!! Daniel och Stefan! 
 
Sen skulle vi ta lite kort på Stefan och mig. Det gick ju sådär...
Haha.
 
Daniel och Emmelie skulle ta en selfie i festlokalen... jag ville va med 😜🤗.
 

Brudparet hade gjort såååå fint! Festen var i Dylta bruk och vilken lokal!! Rustikt och vackert!

 
Jag gillar detaljer och det fanns det mycket av. Bl.a. en korg med grejer på tjejernas toalett.
 

Kocken, brudens kusin, är OS guldmedaljör i matlagning. Så gissa om maten var god!!! Och snygg! 

 
Förrätten såg ut såhär:
 

Jag satte mig en stund hos de här och pratade. Så vackra eller hur!!!

 

Värdarna körde den klassiska sången där man ska sätta på grejer i ansiktet varefter sången håller på. Såhär såg vi ut:

 
 

Såna hör roliga fanns också 😊

 

Det var en härlig fest. Lagom mycket tid till att hinna prata, till spex och till tal. 

Vi var hemma runt 23:45 och sov gott till tidig morgon, då Stefan gick upp tidigt för att rodda inför vår gudstjänst som vi hade i kyrkan idag. Jag åkte och hämtade barnen hos hjältarna Marcus och Lovisa.

Barnen var där igår och inatt. Vilka hjältar som sagt! Det var första gången Tess sov borta hos någon annan än hos farmor eller mormor och morfar. Det gick bra! Skönt!

 
Efter lunch lämnade jag Seth vid kyrkan, eftersom han skulle hjälpa till på Kids. 
Lite senare åkte Tess och jag dit för att va led på kick offen innan gudstjänsten. 
 

Här är Tess och jag på väg dit! Vi är på Kulturhuset och har gudstjänsterna och denna dag parkerade vi på Stefans jobb så det blev en liten promenad för oss innan vi var framme. 

 

Camilla Olsson predikade. 

 

En riktigt härlig gudstjänst, som alltid, och efteråt var vi på After Church på Rosali's.
 
Nu sover barnen, jag väntar på att Stefan ska komma hem och göra mig sällskap framför hockeyn.
 
En fullspäckad helg, men en härlig helg! 
 
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0