Lite av varje

Hej hej. 
Idag har Tess varit feberfri, så imorgon blir det förskola och jobb igen. Gött! Seth har det bra i Kisa hos mamma och pappa och det värmer hjärtat :) 
 
Ikväll har vi haft connectgrupp, som det heter nu när vi är en Hillsongkyrka :). Det är fantastiskt att träffas hemma, prata, dela livet och be tillsammans. 
 
 
Stefan är hemma igen efter några dagar borta på jobb och vi har ju faktiskt inte setts sedan torsdags morse, så det är gott att ses nu. 
Jag saknar dock Seth väldigt mycket. Jag är ju van att vara med barnen hela tiden så det blir tomt när jag inte är det. 
Hihi, hittade en sån söt bild på honom från när han gick i förskoleklass. Inte ens fyllda 6 år... Underbara unge!!
 
 
Ja, och så denna underbara bild på honom när han gör "plankan", som var så populärt då. Vilken busunge och så fin! Jag är genuint stolt och glad över mina barn! 
 
Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0