Tjejkväll, änder och pyssel

Oj, nu var det länge sen jag var inne här. Sorry!!
Tess har varit lite sjuk och lite trött. 
Men nu är jag här 😊

Igår var jag och mina fina vänner Katarina och Elin ute och hade en tjejkväll. Så mysigt!

 I började med att discobowla 💃🏼.
(null)

(null)

Sen gick vi och åt och pratade och pratade och pratade. (null)

Seth är fortfarande hos mamma och pappa i Kisa och oj vad vi saknar honom nu. Men imorrn kommer han hem.

Idag gjorde vi en mysig sak...
Vi tog en promenad och passade på att mata änder.
(null)


(null)

(null)

Tess pysslar ju jättemycket. Idag gjorde hon en fin flagga, med en gubbe och en båt bland vågor. Hon är duktig tycker jag. 

(null)

Ha det så gott min vän!!!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0