Vab

Inatt fick Tess hög feber och sov som en kratta. Seth gick till skolan, men kom hem igen, då han har ont i halsen och är riktigt hängig.
Det positiva med detta är att jag nästan är färdig med adventspyntandet. Det märks att Tess blivit större och inte blir lika sjuk som tidigare. Ni som följt mig länge vet ju hur det har varit och hur hemskt det varit när Tess varit sjuk. Det är fortfarande jobbigt förstås men det är ändå skillnad mot hur det varit tidigare. Nu kan jag greja och göra lite annat, vilket knappt gått förut. Så därför har jag kunnat då upp stjärnor och lite annat. LOVE IT!!! Alltså jag älskar advent 🕯

(null)

Jag hoppas barnen blir pigga snart och att min förkylning släpper också. 

Stor kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0