Bästis

När jag började i första klass 1985, träffade jag en tjej som blev min bästis genom hela livet! Linda! Vi spelade fiol tillsammans, gjorde läxor ihop, hittade på ett eget teckenspråk som bara vi kunde, åkte på semester ihop, paddlade tillsammans osv osv. Vi har delat glädje och bekymmer. Jag älskar den tjejen och hon betyder fortfarande så sjukt mycket för mig!!!

Denna helg är jag och barnen i Kisa hos mamma och pappa. Vi gick till samhällets enda skoaffär för att köpa höstskor till Tess. Där - av alla ställen - träffade jag min Linda! Hon och hennes barn är också och träffar hennes föräldrar denna helg. Vad är oddsen?? 
Vi bestämde träff och gick en promenad och pratade och pratade och pratade!
Tänk att ha en vän som följt en genom livet och som fortfarande finns där! 
Jag är tacksam bortom ord!!!

Vi gick till skolgården där vi lärde känna varandra 😊. (null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vilken fantastisk eftermiddag!!!

Inatt är det en sån där eländig natt då man ställer om klockan. 😳 Barnen har fått va vakna längre än vanligt de senaste kvällarna för att börja ställa om, men Tess vaknar ju tidigt ändå. Hoppas hon inte vaknar 5 imorrn. 😱 

Ha det nu så bra!!!
Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0