Dysleximässan

Hej!! 

Igår efter jobbet skjutsade Seth och jag Tess till Katrineholm, där farmor mötte upp och tog med sig henne hem till sig. Seth och jag åkte hem direkt och packade varsin ryggsäck.
Så imorse vid 4.00!!!😱 ringde våra väckarklockor för att vi skulle hinna med ett tåg till Gävle. Det gick ett senare tåg, men pga urspårningen i Ludvika för ett tag sen hade vi varit tvungna att åka buss en del av vägen och det funkar inte riktigt för mig. Så vi gick upp tidigt 😊.

Det är ändå lite mysigt sådär... ta med frukost och äta på tåget, åka när det är mörkt och till slut få se en soluppgång. Mysigt!


Lagom till Dysleximässan började var vi uppe i Gävle och promenerade till högskolan. En härligt krispig, kall och solig promenad.

Vi har varit på föreläsningar, kollat runt bland utställarna och haft det allmänt gött.

Grejen som Seth har på sig tillsammans med glasögonen ser vad han pekar på och läser upp det precis vid hans öra. Hur coolt!? Den lanseras iom denna mässa.



 Vid 15 tiden var vi så trötta att vi gick till hotellet. Här hänger vi nu, trötta men nöjda. 

Imorgon väntar fler föreläsningar och workshops. Så bra!!!

Just det. På väg till hotellet såg vi att mix megapol hade livesändning på torget så vi stannade lite och lyssnade och tittade 😊.

Jag gillar att då umgås med Seth!!


Kram kram 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig resa o så kul att få göra den ihop!!! ❤️ Kram!/Linda

Svar: Jaaa verkligen 😊♥️
Maria

2017-10-21 @ 21:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0