Hemma igen

Idag efter lunch for Tess och jag hemåt igen. Seth lämnade vi kvar i Kisa för att ha höstlov där. 
Vi fick stå still bitvis pga vägarbeten, men vi hade det mysigt och roligt ändå. 

Hon är rolig att umgås med den här tjejen.
(null)
Som du nog ser har hon feber fortfarande. Den är tack och lov inte så hög, men feber är det ändå och hostar gör hon en del. Så vi blir hemma imorrn.

Ikväll har vi bara hängt i soffan och tittat på "det regnar köttbullar" och kollat filter i telefonen 😊 (null)
Detta tycker hon är roligt 😊 Ja, jag också faktiskt. 😉.

Kram 


Kommentarer
Postat av: Berith Stenblom

Hej Maria! Vilka fina bilder Du tar! Och så fint Du skriver! Anledningen till att jag skriver till Dig just i dag är att jag har kontaktat Dina föräldrar per mail och berättat för dem att jag tillbringade en väldigt trevlig fredagskväll (den 27/10) hos Anneli på Filmbyn! Vi var sjutton damer från vår församling i Mariannelund som firade tre 70-åringar med att äta och prata och leka!. Vi blev serverade av Anneli och hon sjöng och spelade för oss också. När Anneli kom till bordet för att fixa något, sa jag till henne att jag känner din kompis Maria Kindevåg och ännu bättre hennes föräldrar. Va? Så kul. Känner du Kindevågarna. Hennes föräldrar är ju med i samma kyrka som vi och vår Fredrik har gått på folkhögskolan och haft Otto och Lena som lärare. Världen är inte så stor ibland!
Ha en bra dag Maria och fortsätt att skriva och fota!
Kram från mammas lekkamrat Berith

Svar: Men vad roligt att höra!!! Och tack för den fina uppmuntran! :)Kram
Maria

2017-10-31 @ 18:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0