Söndag med hopp

Hej!


Ännu en bra dag och helg är slut. Imorrn är det jobb igen och det blir bra! Gillar mitt jobb mycket!

Idag började dagen med gofrukost och en promenad. 

Alltså. Första oktober och soligt och varmt! Helt fantastiskt!!!


Framåt lunch åkte Elias och Stefan iväg och golfade och Matilda kom med barnen och umgicks med oss. Så nice! 

Vi gick ut en stund till lekparken.

Seth och jag roade oss med att ta kort när han hoppade. 


Här från en gunga:

Och så från en klätterställning. 

Han tyckte att han hade för konstig min, så han skulle le och hoppa istället. Hihi så söt. Hm ursäkta... rolig ska man nog säga egentligen till en snart 12 åring!! 😜

Tess ville också självklart hoppa, som Seth. Så det tog vi också kort på.

Sötnöt.


Hihi här är ett kort som Matilda tog på Ebba. 

I bakgrunden gör Tess någon pose 🙂.

Goa barn alltså!!!

Och Goa knasiga fantastiska vänner:

Älskar att dela livet med dem!


Nu ska jag lyssna på bok och varva ner inför natten. 

Hoppas din helg varit fin!!

Stor kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0