Yrsel

Såååå... den infektion jag haft denna vecka verkar ha påverkat mitt balanssinne på något sätt. Jag har fått en otroligt tråkig yrsel. Så idag skjutsade Stefan mig till vårdcentralen. Jag kan absolut inte köra bil så tack och lov för att Stefan var hemma i Örebro idag. Läkaren kunde inte avgöra vad yrseln beror på. Det kan vara kristaller, men det var inte tydligt att det är det. Hon skickade en remiss till öron så får vi se om de kan förstå vad som är fel. Eller så går det över om nån dag och då behöver jag inte åka till öron. Men just nu snurrar det när jag rör mig och framförallt när jag står och går. 


Så när Tess satt och ritade vid sitt skrivbord lade jag mig på hennes säng för att få umgås med henne en stund. Då fick jag låna snutten. Vad söt hon är.



Den är bra att ha när man inte mår så bra 😊.


Vilka fina barn jag har alltså!
Tacksam ♥️♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0