Kyrkan

Igår hade vi gudstjänst med vår kyrka! Love it!!!


Det är sån glädje att få träffa alla Goa vänner och att få lyssna på predikan och lovsjunga tillsammans. ♥️



Seth var med på kids och hade rollen som skojpolis 😊. Haha vet inte vad det innebar men han var så nöjd så! 


Vi hade dop! Det är en utmaning när man inte har en fast lokal med dopgrav eller så, men det ordnar sig när man köper en pool på Claes Ohlsson och fyller den med vatten och är utanför Kulturhuset (där vi oftast har gudstjänst). 

Helt fantastiskt! 


Det var Jessica och Jennifer som döptes. 😊



Barnen älskar att va i kyrkan och det beryder så mycket tycker jag, eftersom Stefan och jag också älskar det. 

Här är Tess med Victor och Ebba och leker. (Bilden är tagen från Connect örebros facebooksida). 



Att få leka och busa med Ellen är också en höjdare 😊.



Fina vännen Erina som stod och visade vägen till dopet. 


Jag älskar att få dela livet och tron med dessa fantastiska människor! 

I övrigt har det varit en bra dag på jobbet. Migränen började tyvärr göra sig hörd vid lunch och har bara blivit värre trots medicin. Som tur är så är Stefan hemma idag och har fixat med Tess dans, handling och annat så jag bara har kunnat ligga i ett mörkt rum. Nu är det liiite bättre. Får se hur natten blir. Hoppas det blir bra över natten 🙏🏻

Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0