Sjuka

Jag är så tacksam för de vänner vi har i vårt liv ♥️


Igårkväll blev vi bjudna på kvällsmacka hos Katarina och Jonte. 

Mys!!


Idag har barnen och jag varit hemma då båda barnen klagade på ont i magen och illamående imorse. 
Ingen har kräkts utan det verkar vara förkylningen som satt sig så de även mår illa. Tess har piggat på sig under dagen men har lite jobbigt med andningen. Men Seth är snarare sämre. 
Vi var ändå tvungna att åka och hämta matkassen och eftersom barnen inte vill va ensamma fick de följa med. När jag backat in i vårt trånga trånga garage och lyckades fint på första försöket så stod barnen och applåderade 😂😂

Haha vad söta de är! Det är lite trixigt att komma in med vår stora bil i det lilla garaget så ibland får man backa fram och tillbaka lite. Mammahjärtat blev glatt iaf 😊.


Nu önskar jag dej en fin kväll!! 
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0