Hemma igen

Igår åkte vi hem från Tällberg glada och nöjda efter en otroligt härlig helg!
Innan vi åkte åt vi god frukost och spaade lite. På vägen hem stannade vi i Leksand och köpte knäckebröd. 

(null)

(null)
Hehe Stefan fick ställa upp på en bild med dalahästen nu när inte barnen var med 😉.

Vi stannade också och drack kaffe hos en av Stefans  jobbarkompisar som bor i Borlänge. 
Kul!!

Sen var vi bara hemma och umgicks med kidsen och farmor.

Imorse åkte Stefan och jag till Karlskoga där jag gjorde en planerad operation på dagskirurgin. Allt gick bra men jag mår sådär. Jag mår rätt dåligt av narkos och av morfin men man får ju bra hjälp! Ooootroligt trevlig personal alltså!! 
Här hemma har jag mest legat i sängen och sovit. Så fort jag är uppe mår jag dåligt, men det ska ju släppa. Stefan hade tagit ledigt idag så jag har ju verkligen kunnat ligga i sängen och han har tagit hand om allt annat, vilket är bra. 

Det är ju bra skumt detta att man somnar på ett par sekunder och sedan blir väckt och man minns inget och har inte känt något. Efteråt känns det ju däremot 🤪 

Haha nu får vi dock se om jag kan sova inatt eftersom jag sovit hela dagen. Det återstår att se 😉

Kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0