Halloj från skogen


Vi har det bra här på Summercamp. 
Jag träffar inte Seth direkt men han och Lucas har det så roligt och verkar ha roligt här!
Seth och Lucas är så goa vänner. Seth har tom sagt att han vill flytta till Gäddede 😊😉 
Drömmen är att få bo ihop när de pluggar sen! 

Igår när jag stod ovh väntade på frukost såg det ut såhär 😊 Så fint!!!
(null)

Matilda, Elias och barnen kom hit igår så jag fick hänga lite med dem mellan mina pass i infodesken.
(null)

Erik är en grym ledare. Här bär han Seth, Noel och Lucas. 
(null)

Min ständiga kollega Marie 😊
(null)

Jag hinner inte gå på möten, men var med på ett första kvällen. Alltså vad bra det är!!  
(null)
Det är en roligt upplevelse för tonåringarna och vi volontärer har roligt tillsammans också.

Imorrn åker vi hem ovh det ska också bli skönt. Jag saknar mina andra två familjemedlemmar.

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0