Kräftskiva

Idag har vi haft en go dag. 
Vi har bakat till en kräftskiva vi hade med Kindevågsfamiljen nu i em och till en tårtbuffe som ska va i kyrkan imorrn. Min fina tjej hjälpte mig.
(null)

(null)
Idag satt hon stilla så jag kunde göra lite finare flätor. Denna lilla tjej ramlade utför trappan två gånger i morse. Stackars liten. Blåslagen blev hon, men vid gott mod.

På eftermiddagen träffades vi hos syster med familj, för en kräftskiva. Väldigt mysigt!!
(null)

(null)

Det var otroligt växlande väder med sol och regn och med detta väder brukar det ju bli fina regnbågar och så blev det även idag.
(null)

(null)

(null)

Åsa hade köpt så vackra rosor. Älskar rosor!!!
(null)

När vi åkte hem var himlen magisk. Det är ju svårt att fånga från bilen genom en bilruta, men det var galet vackert!!!
(null)

När vi satt där i bilen och barnen tjafsade och skrattade om vartannat sa Tess plötsligt: 

"Jag blev som jag blev... tjatig och låter och jag ramlar." 

Men hur söt!? Hon sa det med humor och skrattade. 


Nu ska jag sova. Imorrn har vi vår första gudstjänst på Karro (en gymnasieskola här i Örebro). Det kommer bli tårtbuffe, hoppborg, ansiktsmålning och en grym gudstjänst!!

(null)

(null)

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0