Sista semesterdagarna

Oj nu är det länge sen jag var här inne. Sorry!!

Här är lite bilder från mina sista semesterdagar 😊😊
(Stefan har varit i Italien denna vecka på Kick off med jobbet. Just nu är han på väg hem i flyget och beräknas komma hem inatt.) 

En ensam stund på balkongen med kaffe och choklad. Lyx!
(null)

Jsg har fått umgås med vänner. Bl.a. dessa:
(null)
Alex med familj. 😊

(null)
Olle med familj 😊

Min brors familj (samtidigt som han genomförde sitt tredje Ironman i Kalmar. Wow!!) 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag fick en riktigt härlig bild på himlen och flyttfåglar härom kvällen. 
(null)

Och idag ville Tess vara Madjo. En figur i ett barnprogram på barnkanalen. 
(null)

Nu längtar jag roligt mycket efter denna man som pryder min datorskärm... Som jag ser fram mot att han kommer hem!!
(null)

Just nu lyssnar jag på en bok och har ÄNTLIGEN plockat fram ett pussel! Detta, min vän, är riktig lyx för mig!!! (null)

Kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah skolpusslet! Det måste jag leta fram. Är i mitt barndomshem just nu! Skönt både att få längta och få välkomna hem! God skolstart till er alla!

Svar: Tack!!!!
Maria

2018-08-19 @ 14:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0