Blommor och regnbåge

Hej hej. 

Här hemma blommar amaryllisen så fint! Blir lycklig i hjärtat när jag tittar på den! 
(null)

(null)

Älskar även hyacinterna!
(null)

Visst är det vackert med alla julblommor 😊♥️?

I förmiddags var det en otroligt vacker regnbåge över hela stan - typ.
Det gick inte att få en bild på hela regnbågen från fönstret på jobbet. 

(null)

(null)

Så vackert!!! 

Jag är rejält förkyld så jag åkte hem tidigare från jobbet och sov i ett par timmar innan jag hämtade Tess hos en kompis. Jag har riktigt svårt att sova dagtid så jag antar att jag inte mår så bra nu när jag slocknade totalt ett par timmar. Skönt! 
Hoppas förkylningen släpper snabbt. 
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0