Churchday

Efter frukosten igår åkte vi hem till Örebro, då Seth och jag teamade i kyrkan. Jag var med i worship och Seth i production. Han är så duktig! Han hjälper till där det behövs och lär sig om ljus och ljud. Så bra!

På Kids var det jultema - förstås. Jag snodde Annas diadem med en gran på :)
Härliga Anna!!! Fantastisk ledare och vän! 
 
 
På själva gudstjänsten var det härlig lovsång och jag är så tacksam för att få vara en del av worshipteamet!
 
 
(Bild från Hillson Sweden)
 
(Bild från Hillsong Sweden).
 
Vi hade även dop och det är ju alltid helt fantastiskt!!
(Bild från Hillsong Sweden)
 
Grace ville ta en bild på mig, men då fick hon också vara med tyckte jag :) Älskar min härliga Ugandavän :) Hon är rolig som få och har ett hjärta av guld!
 
 
 
Nu önskar jag dig en fin dag och en härlig vecka!!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0