Söderköping

Hej hej.
Igårkväll kom vi till Söderköping. Mysigt! 
Idag har det varit julmarknad i "stan" så vi gav oss ut på förmiddagen. Man fick åka i tuff tuff tåget så det gjorde jag och barnen. Sånt gillar jag!!!
(null)
Tåget och Seths rygg.
(null)
Tess.

Det var lite allt möjligt på stan så vi gick omkring där en stund. 

(null)
Tess och snögubben 😊

På eftermiddagen när det blivit mörkt gick jag och Inger en promenad utmed ån. Så fina ljus överallt. Det syns hu inte lika bra på bild men här är fina bollar som hänger under broarna utmed ån.  
(null)

Hemma hos farmor finns en gammal telefon som Tess gillar att leka med. Gon är så fascinerad över att vi använde såna när jag var liten.
(null)

Imorrn åker vi hem tidigt då vi har gudstjänst hemma. Jag är med i worship så jag ska va där tidigt. Första advent och det blir predikan, kids, lovsång och DOP! Minst sex st ska döpas. Så härligt alltså!!! Love it!

Hoppas du har en fin helg!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0