Stockholm

Hemma har granen äntligen kommit upp och blivit pyntad. Jag har inget bra kort på granen - det får jag ta en annan gång, men jag tog ett kort på katten under granen. Där ligger hon bra 😊
(null)

Tess fick välja en liten gran när vi var ute och handlade. Jag gillade hennes val!! 😊
(null)

Nu är jag och barnen i Stockholm och Stefan är på väg hit i bilen. Han jobbade idag så han åkte när han stängt. Men jag och barnen tog tåget hit under dagen idag.
(null)
Seth som inte vill va med på bild så gärna...

Och så Tess och jag. 
(null)

Imorrn väntar This is Christmas. En av Sveriges största julshower! Kommer bli så grymt!!!

Gött att ha en hotellnatt också 👍🏻😊

Stor kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0