Edvard Blom och influensa

Hej hej.
Nu sitter jag på tåget hem från Stockholm. Vi har haft bra dagar!
På väg till tåget såg jag Edvard Blom som var ute och gick. Jag gick fram och fråga om jag fick ta ett kort till min son som älskade honom på Mello. Han var jättetrevlig och schysst! 
(null)

(null)

Haha det var kul!!

Det som inte är så kul är att stefan verkar ha fått influensan. Han hade 39.9 i morgontemp. Stackars honom. Han har värk och orkar knappt prata i telefon. 
Dessutom gick Seth iväg till skolan idag men fick gå hem igen innan skolan börjat då han mådde så illa, hade huvudvärk och var yr. Han och Inger åkte till vc så en läkare har tittat på honom. Jag förstod det som att det inte är någon fara men en liten hjärnskakning har han fått. 
Life is life 👍🏻 Snart är det sommar och hälsan kommer va tillbaka i familjen. 

Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0