Grattis pappa

Idag har min fina pappa fyllt år! Så mysigt att va här och få fira honom. 67 bast blev han idag. 
Jag har faktiskt sovit en liten stund, men Tess vaknade och är orolig och har "ont i hela kroppen". Så nu är vi uppe en stund då hon inte kan sova och då hon inte mår så bra.. Då passar jag på att skriva innan denna dag är slut, eftersom jag glömde skriva innan jag somnade 😊

Imorse gjorde vi iordning en tårta (som Tess garnerade) och så sjöng vi för pappa och han fick tårta på sängen.

(null)

(null)
Mysigt!

På förmiddagen kom Åsa, Janne, Albin och Hanna också. Roligt!

Det blev både en sväng på spark och skridskor. 

(null)

(null)

(null)

(null)


Det var första gången Tess stod på ett par skridskor. Hon tyckte det var jätteroligt!
(null)

(null)


Stort grattis min fina pappa!! Jag älskar dej ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0