Inställt kalas

Hello min vän!!
Hur har du det?
Vi har ju varit instängda i vårt hem hela veckan, förutom att vi har varit tvungna att handla. Idag vaknade Tess feberfri, men i eftermiddag kom den tillbaka och med den mer slem och svårt att andas. 
Vi skulle på 17 årskalas idag för Jennifer och Tess klädde sig fin redan imorse, men vi fick ställa in. Jag har fått väldig värk i magen (min Ibs är besvärlig nu) och det är så illa sedan i eftermiddags att jag inte vill va ensam hemma med Tess så Stefan får va hemma med oss. Seth gick på kalaset iaf och det var ju bra! Han fick representera familjen 😊.

Nu hoppas vi på bättring för måendet i vår familj 😊😊

Kram och ha en bra helg ♥️


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så trist, kryapåerkramar❤️

Svar: Tack!!
Maria

2018-02-02 @ 20:24:19
Postat av: Cecilia

:(krya på dig kramar

Svar: Tack!!!
Maria

2018-02-03 @ 21:45:25
URL: http://katzja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0