Glädje

Det är såååå roligt!! Nu ska du få höra 😊

Min mamma och pappa ska flytta närmare oss. Snacka om modiga!! De har bott i sitt hus i 42 år och båda är uppvuxna i eller i närheten av Kisa. Men nu flyttar de alltså närmare oss, närmare bestämt till Kumla. Wow! Då kan man ses på kaffe en vanlig dag! Eller bara åka dit och säga hej, eller bjuda på kvällsmat en helt ranson dag! Vilken lycka!!! 
Barnen får nära och Seth kan ju åka själv för att hälsa på. 

Självklart är det mycket blandade känslor, framförallt för dem. Det är inte bara att flytta när man bott på samma plats i så många år. Jag tycker de är så modiga och coola!! Det är  förstås mycket jobb innan de kommer hit, men jag är SÅ GLAD att de bestämt sig för att flytta närmare mig och min bror. För min syster blir det lika långt till dem nu som hon har nu så det blir ju bra! De hamnar inte längre ifrån någon. 

Mina älskade fina föräldrar!!!
(null)

Glädje! 

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0