Läckerbit

Jag tror att bromsarna i Jämtland gillar mig. 
(null)
Ja, jag är helt enkelt en läckerbit. 😉
Ben och armar ser likadana ut... och det kliiiiiiiar, men jag försöker låta bli att klia!

Nu har vi lämnat Gäddede och är i Sundsvall. Pga skogsbränder tog vi en liten omväg och hamnade precis vid Högakustenbron. Vi skulle inte åka över den egentligen men tog en tur över, bara för att ha åkt på den nu när vi var så nära. 
(null)

(null)

(null)
Japp, såna är vi. 

När vi skulle gå ut och äta i Sundsvall såg vi att det var konsert med Samir och Viktor på torget så vi stannade till där.
(null)

(null)
Kidsen var riktigt nöjda med det! De är faktiskt riktiga entertainers Samir och Viktor. Duktiga på att få med sig publiken! 

Planen var att åka till Gävle imorrn och gå på Furuvik i övermorgon, men vi hade ett familjeråd nu ikväll och bestämde oss för att åka hem imorrn istället. Det ska bli skönt att komma hem 😊
Vi gör en dagsutflykt till Parken Zoo istället. 

Hoppas du har det riktigt bra!!! 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0