Leksand sommarland

Idag började vår gemensamma semester på riktigt. Vi gick upp tidigt och for till Leksand sommarland.
Haha vi hade den enda regniga dagen denna vecka - enligt prognosen iaf. 
Men det gör inget för det regnade lite ibland och var uppehåll ibland. Och det var inte mycket folk vilket jag tycker är skönt!

Barnen åkte populära båtar och sprutade ner mig där jag stod bredvid och tittade på. 😂

(null)

(null)


(null)
Haha.

Killarna hade laddat för höghöjdsbanan, som är ca 12 m hög. Jag är så impad över dem!! 
(null)

(null)

(null)

(null)

Tess provade på låghöjdsbanan istället, vilket hon älskade. Så dit återvände vi flera gånger under dagen.
(null)

(null)

(null)

När jag kom tillbaka efter att ha hämtat lunchen möttes jag av denna härliga syn 😊😊
(null)

Härligt med lek och vatten! 
(null)

Vi testade Segway. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Jag tyckte det var lite läskigt och det var utanför min comfortzon, men kul att ha testat! 

(null)
Här är både Tess och Seth med på samma bild när de studsar runt!

Vi åkte också go-cart, hoppade från höga höjder ner i en bautamadrass, var i badlandet - där man inte fick ta några kort, vilket är bra- osv!! 

En riktigt riktigt härlig dag som tyvärr slutade med att Seth gjorde en rejäl vurpa i en av vattenrutschkanorna. Han blev rejält mörbultad och blåslagen på ryggen. 

Solen tittade dock fram precis när vi skulle åka och det var mysigt.
(null)

Sen tog vi och köpte pizza, åkte till hotellet och åt och myste i vår Gina svit med sovloft. Lyx!!!
(null)

Kolla vad vackert vi har det!!!
(null)

Imorrn åker vi vidare på vår resa mot mer Norra delar av Sverige. 

Vi har haft en otroligt härlig dag!!! 
Hoppas du har det gott!!
Kram 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0