Solnedgång och Mem

Hej hej.
Nu är vi hemma i Örebro igen.
Vi har haft fina dagar men det är alltid skönt att komma hem ♥️

Igår var vi i Mem, där Göta kanal börjar. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Det var varmt men vinden svalkade. 

Senare på kvällen tog vi oss upp Ramunderberget för att titta på solnedgången.
(null)
På väg upp...

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Det blev en härlig kväll och vi hade tänkt oss stanna och titta på blodmånen och månförmörkelsen, men det blev så sent så vi drog oss hemåt och såg en del av förmörkelsen hemifrån. 

På väg hem idag träffade vi Ida i Linköping. 
(null)
Vi fikade och mitt i fikandet började det regna så vi satte oss i en ring under ett parasoll 😊 Haha.

På måndag jobbar jag igen (en vecka innan jag år ledig igen). 
Vi behöver få in normal rytm här hemma igen så jag tror det blir bra att jobba en vecka.

Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0