Varmt

Jag tror inte någon har missat att det är värmebölja här i Sverige. Så igår hade farmor och Tess vattenballongskrig ute på gården. 

(null)


(null)

(null)
De hade kul 😄

Sen var vi på Smultronstället som vi är varje år.
(null)

(null)

(null)

(null)
Mmmmm det är så gott!!

Tess och jag bestämde oss för att sova på balkongen, då det är så varmt. Otroligt mysigt! 
(null)

(null)

(null)

Idag åkte Stefan och jag iväg och handlade lite grejer och passade på att va på Bjärka Säby slott en stund. Där har vi båda gått bibelskola och vi gifte oss där. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Gott med lite kvalletid för oss. 

Sen ikväll åkte vi på speedway i Norrköping. 
(null)

(null)

(null)
En härlig kväll! 
Älskar att få hänga med min familj! Alltså vilken välsignelse och gåva att jag för ha dem i mitt liv. Att jag fått de finaste barnen och en fantastisk man! Jag tar inte någon av dem för given!!

Nu ska jag försöka sova! 
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0