Bröllop

Igår var vi på bröllop. 
Ida och Jonathan gifte sig. Ida har varit en kär vän till oss i ungefär 5 år. Love her!
Jonathan har vi fått träffa genom Ida 😊😊

Stefan och Sara var värdar på bröllopet och jag fixade häftet och skötte projjen/bild/dator.
Vi hade jätteroligt. Stefan och Sara är så duktiga och vi har väldigt roligt tillsammans.

Här är vi innan bröllopet utanför kyrkan.
(null)

(null)

(null)

(null)

Bröllopet var i Julita kyrka. Väldigt fin kyrka alltså. Jag har aldrig varit där förut.

(null)

Gillar mina skor Btw 😊 
(null)

Festen var på Björkenäsgården. Där Hampelägret är varje år och där vi tidigare varit med som ledare 😊 Det är väldigt fint där också.

De hade dessutom gjort det väldigt fint! 
(null)

(null)

(null)


(null)

(null)
En mycket intern grej som nog bara brudparet förstod... Kul grej för dem (och oss) 😊

(null)
Här informeras om festen och grejer runt den innan brudparet kom till festen. 

(null)
Och nu är de på väg 💍👰🏼👨🏼‍⚖️
(null)

Och vi tog emot dem med musik och jubel.
(null)


(null)


Det blev en fin och rolig fest, tycker jag. God mat, gott fika, gott sällskap och fint brudpar.
(null)

(null)

(null)
Tack Ida och Jonathan för att vi fick va med på er fina dag ♥️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0