Happy birthday to me

Idag är dagen då jag blev 40år. Nu är jag medelålders även i mina egna ögon. Oj oj. Vad konstigt. Jag har svårt att se mig själv som 40, men jag växer nog i min ålder framöver 😉.

Jag blev kungligt firad av mina favoriter i denna värld i morse. Vad jag älskar min familj! Sååå tacksam! 

(null)

(null)
Stefan har inte mått så bra sista dagarna och drt syns på kortet, men han ordnade med firande till mig ändå. 😊 
Massa fina paket fick jag med halsband, ljusstakar, örhängen och glittermålarfärg 😉.
Kag fick också en helg i Tällberg av Stefan då vi ska åka dit. Oh vad ljuvligt!!! 

På eftermiddagen idag tog jag mig en promenad i solen då jag skulle klippa mig.  
(null)
Så ljuvligt! Solen sken, det var skönt där det var lä och jag älskart! Jag längtar till min favoritårstid, våren!!!
(null)

(null)


Jag är så nöjd med min dag!!!

Kraaaaam 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Stort Grattis!

Svar: Tack!
Maria

2018-03-20 @ 21:36:40
URL: http://katzja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0