Min fest

Wow, alltså, vilket kalas jag hade igår. Runt 70 vänner kom för att fira och jag är galet tacksam för varenda en av dem och för alla dem som inte kunde komma också!
 
Stefan och jag åkte till lokalen vid 9 och sen körde vi på hela dagen tills kalaset började kl 15. Erina och Philip var värdar för kalaset och kom och hjälpte till också. Jag garnerade tårtor, vi möblerade, dekorerade och fixade ljud och allt som behövde göras. Jag ÄLSKAR att fixa kalas alltså. 
 
Här kommer en bildkavalkad utan dess like från festen. TACK svåger Christian som tog massa bilder och TACK Ottilia som tog kort på gästerna. 
 
Nu kommer inte alla gäster med på denna kavalkad, men hoppas så många som möjligt är med :) 
 
 
 
Här kommer några ur familjen :) 
 
40 år... haha är det jag verkligen???
 
Min fina Seth!
 
Min fina Grace som kom från Stockholm för att vara med! 
 
Ester och jag :)
 
Popcorn och dricka när man kom och minglade runt i början :).
 
Svärmor fixar och grejar!
 
Jessica, min fina vän.
 
Elisa och Grace. 
 
 
 
Steff och jag. 
 
 
Elisa och Grace. 
 
Familjen Sköldenström. Linda är den vän jag känt längst!! Vi har varit bästisar i 30 år!!
 
Jag hade bakat kakor och tårtor och fått hjälp att baka några tårtor och några sorters kakor. 
Det var ca 7 sorters kakor och 8 olika tårtor. 
 
 
Mamma och Alex hälsar på varandra. :)
 
Erina och Philip, som höll ihop det hela och hade förberett tävlingar och lekar. Så roligt!
 
Rickard. 
 
 
 
My man, som färgat håret rosa dagen till ära :). (Jag gillar rosa). 
 
 
 
 
Det var som sagt lekar och tävlingar och de jag var med i vann jag (förutom en då...) ;) 
 
Bordsdekoration.
 
Min fina Lovisa.
 
Haha Johanna skulle sjunga en trudelutt från Frost och Amanda kastade glitter, som kom i Johannas mun. Hostattack :). 
 
 
Tess, min älskade lilla tjej. 
 
Här tävlar Stefan och jag mot Hanna och Magnus (och vann stort). 
 
Stefan höll ett tal, som var så fint! Tack älskling! 
 
Kusinerna Seth, Hugo och Albin tog upp oss alla Kindevågare på scenen och hade en tävling. Som vi vann förstås :) Haha. 
 
 
Fantastisk avslutning är alla bad för vår familj. Det bästa man kan få!
 
 
Jag är otroligt glad och tacksam för dagen och festen. Tänk vad mycket fina vänner jag har i mitt liv!!! 
Denna helg har gett mig så mycket!

Kram 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0