Vasan

Något jag verkligen gillar är att titta på Vasaloppet. Så igår satt vi bänkade strax före klockan 8. 
(null)
Det är något visst när starten går och flera flera tusen åkare ger sig iväg. Vilken grej! 
(null)

I övrigt hade vi en soft dag. 

Idag var det så härligt när jag gick till jobbet (efter att ha varit med Tess på röntgen och sedan lämnat henne på förskolan).  Solen lyste genom molnen och snön föll. Det syns ju inte på bilderna så bra, men det var härligt ljus och fint!
(null)

(null)
Visst har jag fin utsikt från mitt fönster på jobbet? 

Hoppas du hade en bra helg!!! 

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt det är med lite sol! / Johanna (livet enligt Johanna)

Svar: Jaaaaa
Maria

2018-03-06 @ 06:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0