30 årskalas med cirkustema

Igår var vi på kalas för våra pastorer Rickard och Rebecca som båda fyllt 30 år. Så roligt.

Men först på em var vi ute i parken med Katarina och Tindra. Så mysigt. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Det är ju varmt nu!!!! Älskar det!!

Stefan var iväg för att planera ett bröllop som han är värd på i sommar så jag och barnen fick själva göra oss iordning för kalaset - med cirkustema! Så roligt alltså!! (Stefan kom till festen när han var färdig). 

Linda hjälpte mig att bli en popcornförsäljare.
(null)

Tess ville va en enhlrningsprinsessa som säljer popcorn. 
(null)

(null)

Seth var inte jättesugen på att va med på kort eller klä ut sig men var till slut Starke Adolf. 
(null)

Vi gick ut och väntade på vår skjuts och njöt av de vackra träden!!! 
(null)

(null)

Alla på festen gick all in på att klä ut sig. Så roligt! 
(null)
Tess och Victor.

(null)

(null)

(null)
Elin och jag.

(null)
Min enhörningsprinsessa 💖

(null)
Judit och jag.

(null)
Erina.

(null)
Elias.

(null)
Rebecca 

(null)
Andreas och Ellen.

(null)
Erik och Rebecca.

(null)
Tobbe.

(null)
Philip.

(null)
Seth samlade ett gäng tjejer och gjorde trolleritrick. Älskade killen!! 

(null)
Lukas vann pris för bästa utklädning. 

(null)
Rickard och Rebecca.

(null)
Amanda och jag.

(null)
Vacker solnedgång när vi åkte hem.


Haha här är vårt kuvert med presenten till Rickard och Rebecca. Tänkte att en elefant är ju lite cirkus.
(null)

En bra dag helt enkelt!!!


Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0