Barnvakt

Ikväll var Erina barnvakt till Tess när jag var iväg på lovsångsövning. Så lyxigt det är att Erina finns i vårat liv och att hon gillar våra barn. (Seth är i Göteborg med klassen idag och har inte kommer hem inatt.) 
Erina tog sin coola bil och Tess och åkte iväg för att köpa glass och glida runt i 😊. Nöjd Tess kan jag lova! 
(null)

(null)
De fick solen i ögonen när jag tog kortet från vår bil (som självklart stod still). 

Nu ska jag sova. Som tur är kom Stefan hem nu så han kan hämta Seth när han kommer hem från Göteborg inatt. Jag var uppe med honom vid 5 då bussen gick 5:45 imorse. 
Han ringde förut och verkar ha haft en riktigt bra dag med sin klass. Kul!!
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0