Fortsätta eller inte?

 
Hej hej vänner.
 
Jag har en fundering som jag går och finular på till och från. 
I november i år så har jag bloggat här i 10 år. Ska jag fortsätta att blogga eller ska jag sluta på tioårsdagen? 
Ibland tänker jag att jag ska sluta och ibland vill jag verkligen inte sluta. Detta är ju vår familjs dagbok. Jag älskar att gå tillbaka och titta vad vi gjorde förra året eller för fem år sedan osv. När jag funderar på när något hände så är det bara att gå in här och kolla. 
Stefan vill inte att jag slutar. Jag vill nog egentligen inte, men tappar ju sugen då och då. 
 
Ni är ju ett gäng som är här inne dagligen och det är jag otroligt ödmjuk och tacksam för!!!
Så nu skulle jag gärna vilja höra vad du tycker. Ska jag fortsätta eller inte efter 10 årsdagen?

 
 
 
 
Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har följt dig ett tag och även om det i te är dagliga uppdateringar eller liknande så gillar jag din blogg. Jag tycker du ska fortsätta. 😊 Bligga när du känner för det men ha inte för höga krav att du ska uppdatera varje dag. 😊 Jag kommer följa dig! 😊

Svar: Tack snälla du för orden och för att du är här inne 💖
Maria

2018-05-31 @ 10:33:19
Postat av: Petra

Tycker du ska fortsätta! Blogga när du orkar och får lust utan krav ☺️☺️

Svar: Tack för att du tycker det ♥️♥️ stor kram
Maria

2018-05-31 @ 19:03:56
Postat av: Anonym

Jag tycker det är så roligt att jag äntligen hittat en "kristen blogg". Missförstå mig rätt. Du uppmuntrar mig i min tro. Mvh ida

Svar: Vad roligt att höra!! Vad glad jag blir! Kram 💖
Maria

2018-05-31 @ 21:12:59
Postat av: Cecilia

Klart att du ska fortsätta 10 år till, hur ska jag annars veta vad ni hittar på å vad det bli av barnen ❤❤ kram

Svar: Hihi vad go du är!! Vad roligt att du fortsätter läsa!! Kram
Maria

2018-05-31 @ 21:28:11
URL: http://katzja.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hej!
Jag tycker också att du ska fortsätta, som du känner och vill. Sätt inga krav på dig själv, utan gör det när du känner för det. Som du själv säger så är det en dagbok för hela familjen. När barnen blir äldre så kan de också gå tillbaka och kolla på bilder och vad ni gjorde och själva känslan i händelsen. Jag snubblade in här för ett bra tag sedan och nu är det roligt att få följa med på äventyr och i vardagen. Ha en riktigt skön sommar och kramar från Nettan

Svar: Men vad glad jag blir! Tack!! Kram
Maria

2018-06-02 @ 19:42:28
Postat av: Lollo

Hej!
Jag är ingen stadig följare men har varit inne och läst på din blogg någon gång emellanåt. Sedan snart ett år tillbaka bor jag och min familj i Söderköping. Min man är pastor där. På gudstjänsten i dag lekte våra barn jättebra med en tjej på 5 år. Jag tyckte bestämt att jag kände igen hennes pappa men han trodde inte att han träffat oss i kyrkan förut. Efter en bra stund vid fikabordet, trillade polletten ner. "Din fru har en blogg va?" undrade jag. Och så var det ju =) Första gångerna jag läste din blogg var på grund av att den just heter "pastorsfrun" och jag sökte någon som skrev igenkännande saker från mitt eget liv. Önskar dig allt gott oavsett om du bloggar vidare eller ej.
Mvh/Lollo

Svar: Hej!! Oh vad roligt att du skriver!!
Tess sa att hon fått nya kompisar i kyrkan idag 😊
Hoppas vi ses någon gång när jag också är hos Inger!
Stor kram
Maria

2018-06-10 @ 14:39:15
Postat av: Lollo

Ja, det vore roligt!

Svar: Tack 😊♥️
Maria

2018-06-11 @ 15:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0