Länge sen

Oj oj nu varandet länge sen jag var inne här. Dagarna går i ett och det är så otroligt fint väder så vi är ute så mycket som det går. Såhär länge har det inte varit varmt i maj på över 100 år. Samtidigt så har inte våren varit så sen som den var i år på 100 år.  Det är rätt speciellt. 

En dag nu i veckan var vi ute och åt middag i parken med Katarina, Tindra och Kevin. Så mysigt!. 
(null)

(null)

Igår klippte jag mig. Såhär blev det. 
(null)


Idag ha vi varit i Stockholm med jobbet. Just nu sitter jag på tåget på väg hem. 
Vi har varit ute mycket och jag älskar vädret och alla vackra träd och blommor som finns nu! 
(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

Visst är det fint!? 

Barnen och Stefan är iväg på en jobbfest med Stefans jobb nu. De hämtar mig vid tåget så åker vi dit en stund till sen. 

Imorrn är det loppis på vår gård. Hoppas vi får lite av våra grejer sålda. 
Nu önskar jag dej en fin helg!! 

Kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0