Två år

Idag är det två år sedan min fina fina morfar flyttade till himlen och Jesus. Det känns fortfarande konstigt att han inte finns och jag drömmer ofta om både honom och mormor. Jag saknar dem!!! 
(null)
Morfar och jag när mormor fyllde 90 år.

Annars idag har vi varit i kyrkan mest hela dagen. Tess fick leka med Ebba när vi andra tre var och riggade i kyrka . Vi håller till på en gymnasieskola som heter Karro (Karolinska skolan) här i Örebro. 

Nu har Tess och jag kommit hem och killarna är fortfarande kvar. Tess och jag äter kvällis och tittar på Maxat på barnkanalen. Kolla vilken skön stil hon har:
(null)
Älskade fialotta!!! 

Hopps du haft en fin helg!!
Kram i massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0