Dyslexidagen och kanelbullens dag

Hej hej.
Alltså dagarna gå så fort!! Det är redan torsdag igen! Och det är oktober!

Idag är det kanelbullens dag OCH dyslexidagen. 
Seth har ju dyslexi och låt mig säga en sak. Jag är så grymt imponerad över denna kille! Hur han fixar skolan, hur han tar sin diagnos med ro och hur han är i allmänhet! Jag tror verkligen inte att jag var sådär härlig och go när jag var i hans ålder.

Som jag sagt tidigare: 
Det är så vackert ute nu. Morgnarna är ljuvliga när solen är framme. Häromdagen såg det ut såhär när Tessnoch jag var på väg till förskolan.
(null)

Och såhär såg det ut utanför mitt jobb på dagen.
(null)

Och såhär såg det ut imorse från vår balkong.
(null)

Och såhär såg det ut härom natten när Tess var orolig och inte kom till ro förrän hon fick sova mellan stefan och mig. Lägg märke till katten på ena sidan och Tess på andra. Haha det var lite trångt...
(null)

Snart kommer stefan hem från Sundsvall. Längtar!! Han är hemma runt 00:30 inatt. Stackarn. Och så ska han upp på utbildning tidigt imorgon. 
Jaja, så är det just nu.
Ser fram mot helgen!!

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0