Härlig dag

Wow, vilken fantastisk dag!
Vi har spenderat hela dagen tillsammans hela familjen. Så ljuvligt!!
När de andra åkte och handlade så tog jag en promenad i solan, för mig själv. Så skönt! Och välbehövligt. Jag har mycket värk i min kropp så jag har svårt att vara ute och gå, men idag gick det bra. Det är jag glad för. 
 
Det är så vackert där vi bor. Är så tacksam att vi får bo i Örebro och i det område vi bor i. 
 
På eftermiddagen mötte vi upp våra fina vänner Karlssons och Rasbergs och tog en promenad i Karlslund och efter den grillade vi vår kvällis. Här är bilder från vår eftermiddag/kväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tacksam för sol och värme och tacksam för familj och vänner! 
Det måste ju vara något slags värmerekord idag. Över 20 grader varmt 14/10! Att gå i t-shirt och inte frysa i oktober. Helt fantastiskt! Men lite längtar jag efter kyla, frisk hög luft och frost på marken. 
 
Kram kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0