New York

Idag på jobbet satt vinet av våra större rum och hade handledning. En av mina kollegor sa då till mig att hon ville ta kort på mig. Jag satt nämligen i New York 😊
Den stora tavlan bakom mig är ett fotografi från New York och på min tröja står det New York. Haha. Lite kul faktiskt. 

(null)
Färgmatchning dessutom .

Nu sitter jag på stationen och väntar på att hämta upp Srefan som kommer från Sundsvall. Det är ju möjligt för mig att åka hemifrån eftersom Inger är hemma hos oss.

Min fina prinsessa ligger där hemma och sover is in himmelssäng. 
(null)

Min fina prins sitter i baksätet här i bilen för han ville va med och hämta Stefan😊😊

Nu ska jag va ledig med barnen två dagar. Så gött!!! 

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0