Sjuk

Oj, galet vad länge sen det var som jag var inne här. Jag är fortfarande sjuk och har idag fått antibiotika och blivit sjukskriven nästa vecka också. Infektion i luftvägarna och bihåleinflammation. Blä. Detta känns inte så skoj alls. Har legat i sängen hela veckan förutom att göra de där sakerna som man måste, skjutsa Tess till dansen, handla, hämta och lämna Tess på förskolan osv. 
 
Tess och jag spelar Nintendo och hon är bättre än mig 😊. Jag ät inge bra på såna här spel alltså. Men hon är duktig. 
 
 
 
Gostjejen!!!
 
Idag när jag var på vårdcentralen såg jag de här vackra blommorna. Blir så glad att det fortfarande växer så fina härliga blommor fortfarande.
 

 
Hoppas du haft en fin vecka! 
 
Kram 

Kommentarer
Postat av: E-K

Trist att du inte kunde vara med på släktträffen - det hade varit roligt att träffas! Krya på dig! <3

Svar: Ja det tyckte jag med!!! Hade varit så roligt att ses!!
Kram
Maria

2018-09-17 @ 18:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0