Worship

Hej hej.

Idag är jag så glad för jag kunde vara med och leda lovsång i kyrkan. 
När man är mitt i en sjukdomsperiod, som jag varit nu, så känns det som att man (jag) aldrig ska bli pigg igen. Och då att orka vara med och verkligen börja känna sig pigg igen - det är lycka det! 
Så jag och Seth var med idag och teamade i kyrkan idag. Stefan och Tess var dock hemma då hon börjat hosta och få svårt med andningen. Igår lät det som att hon skulle få krupp, men det gick att häva med mediciner tack och lov! 

Imorrn är det jobb för mig igen! Halleluja!!!
Stefan och Tess blir däremot hemma ett par dagar pga hennes andning och att det blir så jobbigt för henne mär hon anstränger sig. 

Här är en bild från kyrkan idag. Love worship alltså!! 

(null)

Hoppas du haft en fin helg!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0