Lite allt möjligt

Hejsan hejsan! 
Hur har du det? 
Här rullar livet på med skolstart, jobbstart och förskolestart. Gött ändå att komma in i rutiner igen. Jag gillar rutiner 😉

Nu ska jag försöka få in som rutin att ta en lite längre promenad på morgonen innan jobbet.  Stefan har ju möjlighet att lämna Tess nu när han jobbar i stan så det fungerar bra. Hoppas jag orkar hålla i denna rutin! 

Igår när jag tog min promenad gick jag en del genom stan. Och tog lite bilder förstås! 
(null)
Stortorget 

(null)
Slottet
(null)

(null)

På jobbet igår hade vi julgransplundring med fiskedamm. Haha. Älskar att vår chef grejar med fiskedamm till oss!!! 
(null)


Så hade vi julklappsbyte också. Alltså jag älskar mitt jobb! Jag är så glad för mina kollegor och det arbete jag får göra. 
(null)

Här hemma har jag äntligen tagit fram ett pussel igen. Alltså det är så galet avslappnande och gött att pussla!! 

Bara det att den här ska va mitt på alltihopa😸
(null)

(null)

(null)

Så måste jag också visa lite bilder från imorse... Min kollega, som jag delar rum med, och jag öppnade fönstret för att kunna ta kort på denna fantastiska morgon!  (null)

(null)

(null)
Visst är det galet fint?!

Vet att jag lägger ut bilder från mitt fönster på jobbet titt som tätt, men det är ju en sån underbar vy!! 

Ta hand om dej min vän!! 
Kram 

Kommentarer
Postat av: Mum

Bra hjälp du får med pusslet, ha,ha 😻

Svar: Hehe mmmmm
Maria

2019-01-10 @ 22:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0