Fruktstund

Hej hej!
Idag var det vasaloppsdag! Så mysigt! Sen var det femmilen från VM. Helt klart en bra dag  att spendera i soffan 😊. 

När jag tittade på Vasan pysslade Tess. Hon kom upp med denna "bok" som hon gjort. Jag tycker att hon är duktig på att skriva, vilket hon gjort helt på egen hand. 

(null)

(null)

(null)

Tess och jag hämtade en nöjd och glad Seth vid bussen nu ikväll. Han har haft en jättebra helg i Oslo. 
En av Tess första frågor till Seth när han kom hem var om han saknat  datorn. 😳😳😂 Inte om han saknat oss eller så utan datorn! Haha. 

Nu ska jag försöka sova snart. Har fått lite feber här på eftermiddagen och ont i hals, huvud, öron och kropp. Får se om det är tillfälligt eller om det blir något mer av det.

Hoppas du haft en fin helg!

Kram 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad duktig hon är! Blir hon 6 år nu i vår?

Svar: Ja, visst är hon! Ja, hon blir sex år i april :) Kram
Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0